شرح وظایف:
1 - سیاست گذاری و برنامهریزی در حوزه اعضای هیات علمی
2.- هماهنگی مدیریت فرایند جذب و نگهداری اعضای هیات علمی
3.- همکاری در فرایند جذب اساتید مدعو متناسب با نیازهای آموزشی در هر ترم تحصیلی
4.- همکاری و نظارت بر انجام امور اداری مربوط به هیات علمی
5.- هماهنگی در بررسی شرایط ارتقاء اعضای هیات علمی با توجه به ارزیابی های صورت گرفته
7.- مدیریت ارائه خدمات رفاهی به اعضای هیات علمی
8.- هماهنگی و نظارت بر بررسی و تائید پیشنهادهای رسیده در خصوص اعطاء فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی
9- مشارکت در فرآیند تعییین و پیشنهاد واحد معادل اعضای هیات علمی به مراجع ذیربط
10- مدیریت فرآیند طراحی، مدیریت و بروز رسانی بانک اطلاعات و سامانه اعضاء هیات علمی
11 -مشارکت در فرآیند تکمیل پرونده پرسنلی هیات علمی
12- انجام امور مربوط به دبیرخانه هیات ممیزه
13- هماهنگی و اقدام در زمینه موارد مربوط به صندوق تعاون رفاه اعضاء هیات علمی
14.- مدیریت فرآیند تبادل اساتید با سایر دانشگاهها